Vračilo blaga

Pravica do odstopa od nakupa

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe tako da izpolne OBRAZEC in nam ga pošlje na e-naslov info@Li-Ning.si ali po pošti na naslov Jaks d.o.o., Rožna dolina c. X/30, 1000 Ljubljana. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa in vračila blaga.

Menjava blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh po prejemu pošiljke podjetju preko priloženega obrazca za menjavo blaga pisno sporoči, da mu kupljeno blago ne odgovarja in ga želi menjati za drugo blago. Obrazec nam lahko dostavi preko elektronske pošte info@li-ning.si ali pa na naslov sedeža podjetja. Kupec mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Stroške vračila blaga krije kupec. Stroške ponovnega pošiljanja blaga ravno tako krije kupec. V kolikor ponudnik ne zmore v roku 14 dni od prejema neustreznega blaga dostaviti nadomestno blago se zavezuje k vrnitvi celotne kupnine.

POMEMBNO

- Ko vračate artikel morate priložiti obrazec za vračanje blaga, ter kopijo računa
- Naslov za vračilo blaga je: Jaks d.o.o., Rožna dolina c.X/30, 1000 Ljubljana
- Priporočamo da za vračilo blaga uporabite dostavno službo, kjer lahko sledite pošiljko ali pa Pošto Slovenije. Blago je potrebno ustrezno pripraviti za transport, da bo oprema nazaj prišla nepoškodovana.
- Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj.
- Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo

- za tisk obrazca, kliknite tukaj na OBRAZEC

 

Odgovornost za stvarne napake

Za stvarno napako gre kadar:

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet

- artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla? Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@Li-Ning.si ali na naslov Jaks. d.o.o., Rožna dolina c.X/30, 1000 Ljubljana

Ponudnik mora v petih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno, sicer pa je zanje pristojno sodišče v kraju sedeža podjetja.

Li-Ning.si kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvenpotrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Pomoč

Za vsa vprašanja smo na voljo na e-mailu info@Li-Ning.si ali na telefonski številki +386 31 613 313 ( Pon – Pet: 9.00 – 17.00)